Wafle ryżowe GoodFood

czwartek, 24 lipca 2014


Wczoraj otrzymała mega pakę wafli ryżowych od GoodFood. Dziś chcę się z Wami nimi podzielić.
Firma ta zajmuje się produkcją i dystrybucją zdrowej żywności, której główną grupą produktową są wafle ryżowe.Jako firma oddana idei zdrowego żywienia zwraca szczególną uwagę na surowce używane do produkcji wafli.Wybierają tylko najwyższej jakości odmiany ryżu, kukurydzy. Wszystkie używane przez GoodFood surowce są w 100% naturalne i niemodyfikowane genetycznie.Kukurydza popcorn to ziarno atrakcyjne w smaku, a zarazem będące bogatym źródłem błonnika.Kukurydza jest jednym z najbardziej popularnych ziaren na świecie, jest bogata w węglowodany i białko - główne źródło energii organizmu, jak również wiele ważnych minerałów.Kukurydza jest również niskokaloryczna, bezglutenowa, ma niską zawartość tłuszczów i nie zawiera cholesterolu.


W paczce było po 8 opakowań z każdego z 2 smaczków Rizo & GO o smaku Mango Chutney oraz  Rizo & GO o smaku Barbecue. Razem 16 opakowań wafli. A teraz krótka recenzja.


Rizo & GO o smaku Barbecue

Składniki:Pełnoziarnisty ryz brązowy 34%, ryz biały 25%, grys kukurydziany 25%, olej rzepakowy, syrop glukozowy, dekstroza, sól, naturalne aromaty (w tym dymu wędzarniczego) cukier, maltodekstryna, pieprz cayenne, cebula, pomidor.
Może zawierać śladowe ilości glutenu, selera oraz mleka, łącznie z laktozą.


Najlepszy dla mnie smak, ostrawy dość bardzo. Jeden z najlepszych z produktów GoodFood oczywiście oprócz KWAŚNA ŚMIETANA I CEBULA oraz SERA CHEDDAR- oto jeszcze moje 2 ulubione smaki tej firmy. Myślę że Barbecue będzie wspaniale komponował się z pastą z bobu, uważam że bez dodatków smakują idealnie.



Rizo & GO o smaku Mango Chutney

Składniki:
Pełnoziarnisty ryz brązowy 34%, ryz biały 25%, grys kukurydziany 25%, olej rzepakowy, cukier, naturalne aromaty, sól, laktoza, dekstroza, kminek, czosnek, przyprawy i zioła (olej z selera), barwniki: ekstrakt z papryki, E160c.
Zawiera mleko i produkt pochodne łącznie z laktozą. Może zawierać śladowe ilości glutenu.



Co najciekawsze, gdzie tutaj jest mango ? Myślałam że ten wafel będzie egzotycznie słodki, a zaskoczył troszkę kwaśno-ostrym smakiem. Zjadałam kilka krążków suchych, później udekorowałam wafle moją ulubioną konfiturą z żurawiny  i to był strzał w 10.Rewelacyjne połączenie smaków. Polecam.


Dziękuję firmie za możliwość zapoznania się z nowymi smakami. Współpraca nie miała wpływu na moją opinię.






Prześlij komentarz